martes, 17 de mayo de 2011

Día das letras galegas 2011

Hoxe non é só o día contra a homofobia, senón que tamén é o día das letras galegas. En Galiza teñen moita sorte porque hoxe non teñen clase ou traballo. Como namorada de Galiza que estou (e como futura residente en Galiza co meu Little e nostro albergue de peregrinos) tiña a obrigación de pór o no blog. 


E xa de paso, déixovos un bonito (e curtiño) texto que tiña gardado no pecé.  
A cidade suícidase a diario. Prívase da vida de forma consciente ou arroutada ou indixente ou delicada ou incongruente ou meditada sobre a vía do tren, ponte abaixo, veleno dentro, veas á vista, soga ao redor, tiro na sen, gases polo nariz por mor da fame, do medo, da inercia, do credo, da ausencia, porque el xa non sente desexo.
Non sei o autor nin como se chama nin nada, pero a que é bonito? E nada máis, realmente o do  día das letras era só unha excusa para pór iso, que o teño gardado desde fai millóns.


PD. Para máis información acerca do día das letras galegas, podedes visitar esta páxina (a páxina oficial, vaya).
PD. O sei, probablemente pegoulle mil patadas ao galego e todos os galegos ilustres estén revolviéndose na súa tumba (e iso que usei a axuda dun traducor online para as cousas que non sabía xd)

3 comentarios:

  1. uoooo! abraiada me deixas! Así me gusta, segue a mellorar o teu galego que vai moi ben ;)
    Eu tamén sigo por aquí facendo de titora particular de galego a outro andaluz hahaha
    Moitos bicos rula!
    Carla

    ResponderEliminar
  2. Non vira esta entrada do teu blog!!! Ese texto paseicho eu!!! Así me gusta que celebres como unha galega máis o día da nosa lingua! E por certo, algún erro si que hai...pero en xeral está moi moi moi ben!

    César

    ResponderEliminar
  3. Cesar, ti tamen tes erros, dicese Gustame, non me gusta, por os pronomes mal en Galego ten delito, doe moitisimo a vista. Tes que mellorar!

    ResponderEliminar

¡Ladra!